02 veebruar 2017

5 soovitust sporditegemisega alustamiseks

 
Lasnamäe linnaosasse on sportimise ja liikumise tarvis rajatud erinevaid vabaõhu rajatisi: Pae pargis on populaarne jooksu - ja suusarada, Koorti peremänguväljak, Tondiloo haljasala, Katleri peremänguväljak ja Täiskasvanutele Gümnaasiumi staadion Katleris. Sealt võib leida endale igaüks mitmekesiseid sportimisvõimalusi. Sport ise annab igale ühele positiivse ellusuhtumise ja parandab tervist!

Annan teile järgmised 5 soovitust:

Esiteks- mõelge sellele, et aktiivne liikumine ja sportimine on saavutamas üha enam populaarsust. Aktiivne kehaline tegevus vabas õhus vähemalt 2 – 3 korda nädalas üks tund korraga parandab oluliselt füüsilist - ja psüühilist seisundit ja vormi. Järjepidev füüsiline tegevus toob parema enesetunde.

Teiseks - kui tahate endale seada mingeid eesmärke, siis üks võimalusi on rahvaspordi üritused. Näiteks maikuus korraldas Lasnamäe Linnaosa Valitsus tasuta jooksuvõistluse Pae pargis, usun, et ka järgmisel aastal toimub midagi sarnast. Tulge ja proovige!

Kolmandaks - sportimine ei ole ainult pelgalt sportlastele, vaid sellega tegelevad iga eluvaldkonna esindajad, näiteks Hollywoodi näitleja Brad Pitt teeb järjest 100 kätekõverdust. Liikumisharjumuse arendamine algab ka väikestest sammudes, mõelge näiteks sellele, et võiksite väljuda autobussist ühe peatuse võrra varem enne koju jõudmist, et see vahemaa siis omakorda läbida jalgsi. Ka see parandab oluliselt teie enesetunnet.

Neljandaks - sportimisel on väga tähtis ka riietus. Mõelge sellele, et ei ole halba ilma, vaid on ebasobiv riietus. Korralik spordiriietus innustab liikuma. Üldine põhimõte seisneb selles, et paneksite end soojalt riidesse, valiksite mugavad riided, mis ei sega liigutamist.

Viiendaks - tähtis on ka motivatsioon: öelge iseendale, et sportimine on popp ja alustada tuleb juba täna! Tänapäeva infomaailm on ühe kliki kaugusel teemad, nagu „kuidas õigesti treenida“. Leidke see aeg ja hakake tegutsema!

Kohtumiseni Pae pargi jooksurajal!

Loe artiklit Pealinna veebist.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar